An Unbiased View of webmehr

Wiki Article

مندرجات مهر شرکت قانون خاصی ندارد؛ بنابراین هر شرکتی می‌تواند هر موضوعی را در مهر خود درج نماید؛ اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این موارد را در مهر خود درج نمایید.

اجزای مهر شرکت تغییر مهر شرکت دارندگان امضا مجاز مهر شرکت لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

حال باید پرسید اینگونه خبرهای رسانه های حامی دولت آبروی نظام را می برد یا سازوکار اداری عادی شهرداری تهران؟

هیچ یك از نهادها، قوای سه‌گانه و ارگان‌های سیاسی حق تخطی از اصول قانون اساسی كشور و قوانین موضوعه را نداشته و نمی‌توانند مصوباتی را مخالف با قوانین بالادستی، مستند هتك حرمت حیثیت و آبروی افراد و خانواده‌ها و سلب امنیت قضایی و اجتماعی در كشوری قرار دهند كه فراتر از اجرای عدالت، به اعتلای احساس عدالت در نزد آحاد خود می‌اندیشد و دغدغه قانون‌مداری را سرلوحه قوانین خود قرار داده است.

اگر جه اطلاعات فردی که مدعی مالکيت اين پول است در اسناد پيوست منعکس است اما مالک اصلی اين پول ملت ايران است. ما اميد واريم در نهايت اين پول به ايران بر گشت داده شود. در اين ميان ما انتظار داريم که منبع واقعی اين پول ها در گزارشات و اسناد مربوط به اقتصاد ترکيه، که توسط صندوق بين المللی پول ارائه می شود، منعکس بشود.

It is possible to rename any part by clicking about the icon that appears, rearrange sections by clicking and dragging them, or delete sections by clicking the icon.

Nieuwe Sites zijn niet onzeker als nieuwe maar er dat voorzichtigheid sinds gegevens die vergelijken zijn niet bekend voor hun veiligheid

وي افزود: البته اين تحريم ها و مشکلات عوامل ديگري هم دارد از جمله اين که اين انقلاب ماهيتي دارد که قدرت هاي صاحب نفوذ نمي خواهند اين انقلاب موفق باشد.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای بین الملل اشاره كرد و با تاكید بر اینكه در صحنه جهانی، نیاز به دیپلماسی موثر داریم، گفت: امروز و فردا كردن جواب نمی‌دهد؛ زیرا دشمنان ما فعال هستند و جنگ روانی علیه ما اعمال می‌كنند.

همچنین از من خواسته شد که در یافتن جوانب پنهان ماجرای ترانه موسوی تحقیق بیشتری انجام دهم و دستگاه قضایی را در این مسیر در روشن شدن زوایای پنهان ماجرا یاری رسان باشم. با این حال در پایان همان جلسه دوم پیشنهاد کردم – و این پیشنهاد مورد استقبال کمیته نیز قرار گرفت - که بیایید و ماجرای سند آوردن و سند بردن را در همینجا خاتمه دهیم و شما نیز در کار کشف حقیقت شوید چرا که همین اسناد و موارد ارائه شده برای برآفتاب انداختن حقیقت و تاباندن نورعدالت بر چهره اصحاب شرارت، کفایت می کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

این مورد میتواند بسیار روی سئوی خارجی سایت شما موثر بوده و رتبه ساییتان را افزایش دهد.

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page